Wraz z początkiem roku kultowa lalka Barbie zyskała 3 nowe sylwetki: krągłą, niską i wysoką. Teraz znów pozytywnie zaskakuje najnowszą linią lalek, która właśnie trafiła do sklepów. Barbie „Made to Move” gimnastyczki inspirują do uprawiania sportu i aktywnego spędzania wolnego czasu. Jak to możliwe? Sylwetki nowych lalek zyskały liczne punkty zgięcia, dzięki którym można je ustawić w dowolnej pozie. Barbie potrafi więc usiąść po turecku, zrobić mostek czy odwzorować figurę taneczną. Robi to w wyjątkowym stylu i… znów zainspirowała projektantów mody!

Stworzona do ruchu

DHL81_c_16_comp_SS16_HI-RES_PRODUCTNowe, elastyczne, wręcz stworzone do ruchu Barbie „Made to Move” motywują dziewczynki do ruchu i uświadamiają, jak ważna w życiu jest aktywność fizyczna. Nie musi ona wcale oznaczać zawodowej kariery sportowej, choć w ramach kampanii „Możesz być, kim chcesz” Barbie wyraźnie zachęca do realizacji marzeń o największych osiągnięciach, również tych olimpijskich. Chodzi o ruch, który daje dziewczynkom radość na co dzień: zarówno ten z tańca czy jazdy na rowerze, jak i ze spacerów po parku czy z beztroskiej zabawy w chowanego.

Każda z 4 lalek z kolekcji Barbie „Made to Move” ma aż 22 punkty zgięcia zlokalizowane w: szyi, ramionach, łokciach, nadgarstkach, torsie, biodrach, udach, kolanach oraz kostkach. Sportowy charakter Barbie podkreślają ich nowoczesne stroje: dwukolorowe bluzki i czarne leginsy. Nic zatem nie krępuje ani ruchów ani wyobraźni.

Lalka, która zainspirowała projektantów mody

ciuszkiDo salonów Reserved Kids w całej Polsce trafiła właśnie limitowana kolekcja ubrań dziecięcych, dla której inspiracją były nowe lalki gimnastyczki. Kolaboracja Barbie i Reserved Kids to jednak coś więcej niż kolekcja ubrań i akcesoriów sygnowanych wizerunkiem uwielbianej przez dziewczynki lalki.
Projektowi przyświeca ważny cel: motywowanie najmłodszych do aktywności fizycznej. Wyjątkowa kolekcja dziecięca Barbie dla Reserved Kids pokazuje aktywność fizyczną jako źródło fantastycznych emocji i – przez wygodę noszenia – ułatwia dziewczynkom aktywne spędzanie czasu. Znalazły się w niej m.in. elastyczne legginsy, sportowe topy i luźne krótkie t-shirty, które pozwalają na niczym nieskrępowaną zabawę. Kolekcję uzupełniają streetwearowe akcesoria małych fashionistek: szałowe torebki i tenisówki, kultowa bandanka oraz modna czapka z daszkiem. Tę wolność doskonale oddaje stylistyka kampanii promocyjnej, w której dziewczynki beztrosko bawią się w sali gimnastycznej.

Share Button