Polecamy gry planszowe Fox Games! Nowości w maju i czerwcu 2016 r.:

Hexx

BOX-3D-HEXX-RGBmaly-180x180Wszyscy gracie jednocześnie!
Każde z Was otrzymuje 15 kafelków i stara się je dołożyć do kafelków leżących na stole najszybciej, jak to możliwe. Im więcej boków kafelka dopasuje, tym więcej kafelków odda innym graczom.
Niech mają za swoje!
Każdą z rund wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kafelków, a pozostali tracą punkty za kafelki, których nie ułożyli.
Czy jesteście gotowi na najszybszą układankę na świecie?
Autor: René Brons
Ilustracje: Johann Rüttinger
Liczba graczy: 2-5
Wiek graczy: 7+
Czas gry: 20 min

Gobblety

BOX-3D-GOBBLETY-rgb_male-180x180Idealna pierwsza gra strategiczna!
Kółko i krzyżyk, w którym każdy gracz posiada trzy wielkości pionków i może przykrywać pionki swoje i przeciwnika! Wygrywa ten, kto pierwszy ustawi trzy Gobblety w linii!
Autor: Thierry Denoual
Liczba graczy: 2
Wiek graczy: 5+
Czas gry: 5 min

Kraby na fali

BOX-3D-Kraby-na-Fali-RGB_maly-180x180Kiedy nadchodzi przypływ, kraby szukają bezpiecznej kryjówki. Jednak często okazuje się, że nie starczy dla wszystkich miejsca, więc każdy krab musi wykazać się sprytem i wspiąć się na skorupę innego pobratymca, aby fale nie zabrały go z powrotem w morskie odmęty.
W momencie gdy wszyscy gracze poza jednym zostaną wyeliminowani, ostatni gracz pozostający w grze wygrywa i zdobywa tytuł króla wybrzeża.
Autor: Henri Kermarrec
Ilustracje: Stéphane Escapa
Liczba graczy: 2 – 4
Wiek graczy: 8+
Czas gry: 20 min.

Ciasteczkowe potworki

Prosta i szybka gra na spostrzegawczość dla każdego. Jesteś wesołym potworkiem uwielbiającym smakołyki. W czasie każdego posiłku tylko jeden potworek może zjeść właściwy smakołyk. Znajdź ten smakołyk szybciej niż inni – gdy zjesz ich pięć, wygrywasz grę.
Wiek graczy: 5+
Liczba graczy: 2-5

Siedem

Od zarania dziejów liczbie SIEDEM przypisywano wyjątkowe znaczenie i cechy magiczne. Miała stanowić źródło ponadnaturalnych mocy oraz klucz do wytłumaczenia niezwykłych wydarzeń. W grze karcianej SIEDEM gracze dysponują wszystkimi nadprzyrodzonymi atrybutami najsłynniejszych liczb siedem w historii ludzkości (7 mórz, 7 cudów świata, 7 fortun, 7 grzechów głównych, 7 kolorów, 7 etapów życia człowieka, 7 cnót boskich). Używają umiejętności kart, aby wykorzystać drzemiącą w nich moc do pokonania przeciwników.
Wiek graczy: 10+
Liczba graczy: 2-4

Straszny Dwór

Straszny-Dwor Na wzgórzu za twoim domem znajduje się posępny, opuszczony dwór spowity wieczną mgłą. Wraz ze swoją wierną podwórkową bandą lubicie się tam zakradać przez starą, przerdzewiałą bramę i grać w cykora.
Wczorajsza wyprawa była jednak inna, ponieważ dostrzegliście we mgle dziwne, świetliste sylwetki. Dorośli nigdy wam nie uwierzą, postanowiliście więc, że uratujecie miasto i za pomocą sprytu oraz wiedzy czerpanej z komiksów przepędzicie duchy tam, skąd przybyły.
Autor: Annick Lobet
Ilustracje: Tomek Larek, Paul Drouin
Liczba graczy: od 2 do 4
Wiek graczy: 6+
Czas gry: 15 min.

Gangi Nowego Jorku

Ameryka XIX w. Gangi napływających do Nowego Jorku imigrantów walczą o zajęcie, wpływy i kontrolę jak najbardziej korzystnych ulic sławnej dzielnicy szumowin, The Five Points.
Gangsterzy wspinają się po piramidzie ułożonej z kart, która symbolizuje Five Points, zdradzając swoich sąsiadów i wbijając im noże w plecy. Uczestnicy gry toczą rozgrywkę aż do chwili, gdy wszyscy spasują, kończąc w ten sposób zabawę.
Wiek graczy: 10+
Liczba graczy: 2-4

W cieniu tronu

Prosta i szybka gra karciana. Gracze muszą się wcielić w członków tajnych stowarzyszeń działających w cieniu królewskiego tronu i chcących przejąć władzę nad Starym Państwem. Podczas gry należy zebrać zestawy kart zapewniających specjalne moce i punkty zwycięstwa. Punkty pozwalają ustalić, kto wygrał rozgrywkę.
Wiek graczy: 8+
Liczba graczy: 2-4

Share Button