Ruszyła druga edycja projektu „Podwórko NIVEA”. Marka NIVEA już po raz drugi wybuduje 40 Rodzinnych Miejsc Zabaw w całej Polsce. W tym roku projekt wspiera Mateusz Kusznierewicz – sportowiec i aktywny tata dwójki dzieci.

Niesłabnące zaangażowanie lokalnych społeczności, 1 117 gmin i spółdzielni mieszkaniowych, które wzięły udział w konkursie i ponad 18 mln głosów, oddanych na zwycięskie lokalizacje – to bilans akcji „Podwórko NIVEA” Rodzinne Miejsce Zabaw 2015. Ogromny sukces pierwszej edycji zainspirował markę NIVEA do kontynuacji projektu. Ambasadorem tegorocznego programu został Mateusz Kusznierewicz, który jako sportowiec i tata dwójki dzieci będzie zachęcał i inspirował rodziców do aktywnego spędzania czasu razem z całą rodziną.

NIVEA i Mateusz Kusznierewicz budują dziecięcy świat

Mateusz_Kusznierewicz_1Dla NIVEA rodzina jest najważniejszą wartością. Dlatego już od 15 lat marka wspiera jej prawidłowy rozwój, realizując programy społeczne, które mają za zadanie troszczyć się o najważniejsze relacje w życiu każdego człowieka – relacje rodziców i dzieci. To właśnie one stają się fundamentem, na którym zbudowany jest świat każdego dorosłego. Ogromny sukces poprzedniej edycji „Podwórko NIVEA” zainspirował markę do kontynuacji konkursu, w którym do wygrania jest kolejnych, 40 retro nowoczesnych placów zabaw dla całej rodziny. W tym roku do programu dołączył również Mateusz Kusznierewicz, wybitny sportowiec i tata dwójki dzieci:
„Od lat obserwuję społeczną działalność marki NIVEA i cieszę się, że w tym roku mogę być jej częścią. Jako rodzic staram się, aby moja rodzina spędzała jakościowy i aktywny czas razem. Dzięki temu nie tylko jesteśmy blisko siebie, ale również jako rodzice – mamy realny wpływ na prawidłowy rozwój naszych pociech. Wiem jakie to ważne, ponieważ w mojej pracy, każdego dnia pomagam dzieciom odkrywać ich talenty, rozwijać pasje i umiejętności. To właśnie sport i aktywna zabawa pozwala uczyć współpracy, odpowiedzialności i kreatywności od najmłodszych lat.”

Druga edycja projektu „Podwórko NIVEA”

Wizualizacja_PodwórkaNIVEA już po raz drugi wybuduje 40 wyjątkowych Rodzinnych Miejsc Zabaw na terenie całego kraju. „Jako marka, pragniemy nieustannie inspirować rodziców do aktywnego i kreatywnego spędzania czasu z dziećmi, dając im przestrzeń, która to umożliwia. Cieszymy się, że w tym roku do naszego projektu dołączył Mateusz Kusznierewicz, który dzięki swojej postawie i osiągnięciom sportowym może być prawdziwą inspiracją nie tylko dzieci, ale również rodziców” – przyznaje Katarzyna Milanovic, General Manager NIVEA. Nowe Podwórka NIVEA, podobnie jak te z zeszłego roku, będą wyjątkowym miejscem zabaw dla całej rodziny. Dzięki zastosowanym na placu zabaw elementom będą odpowiadały na potrzeby dzieci w różnym wieku oraz nawiązywały do klasycznych zabaw, popularnych w czasach dzieciństwa obecnych rodziców, takich jak: gra w klasy, skakanka lub zabawa na trzepaku. Dodatkowo, w Rodzinnych Miejscach Zabaw drugiej edycji pojawił się nowe, pobudzające wyobraźnie sprzęty, takie jak: linarium, czyli namiot linowy, dzięki którym maluchy będą mogły wspinać się niczym prawdziwi alpiniści, czy przeplatanka, wspomagająca rozwój małej motoryki. Elementy obecne w Rodzinnych Miejscach Zabaw są przystosowane zarówno dla dużych jak i małych, przez co jeszcze lepiej integrują rodzinę i zapewniają jej niezapomniane przeżycia.

Jak spędzać jakościowy czas z dzieckiem?

Mateusz_Kusznierewicz_2Z badań Millward Brown, przeprowadzonych na zlecenie marki NIVEA wynika, że polscy rodzice przebywają z dziećmi średnio 4 godziny dziennie. Jednak dane Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) pokazują, że jakościowego czasu, który obejmuje nie tylko opiekę nad dzieckiem, ale przede wszystkim czynności takie, jak: wspólna nauka, zabawa, wspólne przygotowywanie posiłków, pomoc przy odrabianiu lekcji bądź czytanie – jest znacznie mniej. Zapracowane mamy mają średnio 67 minut w ciągu dnia, a ojcowie tylko 40 minut. Wynik ten plasuje Polskę na 12 miejscu w rankingu OECD wśród 21 badanych krajów na świecie. NIVEA, troszcząc się o prawidłowy rozwój polskich rodzin, postanowiła zwrócić uwagę rodziców na kwestię spędzania jakościowego czasu razem. W tym celu powstał projekt „Podwórko NIVEA 2015”, który również w tym roku będzie pomagał rodzicom poznawać nowe, kreatywne formy zabawy z dziećmi.

Mechanizm konkursu

Przystąpienie do konkursu jest bardzo proste. Wystarczy w okresie od 7 marca 2016 r. do 29 kwietnia 2016 r. zachęcić swoją gminę, spółdzielnię lub wspólnotę mieszkaniową do wzięcia udziału w konkursie. Następnie, przedstawiciele jednostek zgłaszających przesyłają swoje wnioski w formie wypełnionego Formularza Zgłoszeniowego do siedziby Organizatora Konkursu. Przed wypełnieniem Formularza warto zapoznać się z Regulaminem Konkursu, dostępnym na stronie akcji www.nivea.pl/podworko.
O tym gdzie powstaną Rodzinne Miejsca Zabaw zdecydują sami mieszkańcy. Głosowanie odbędzie się za pośrednictwem specjalnie stworzonej platformy internetowej www.nivea.pl/podworko i trwać będzie od 5 maja do 30 czerwca 2016 r. W tym roku, aby jeszcze bardziej wyjść naprzeciw oczekiwaniom wszystkich głosujących, NIVEA wprowadziła aplikację mobilną umożliwiającą oddanie głosu na wybraną lokalizację. Po zakończeniu głosowania, 40 lokalizacji z największą liczbą głosów, otrzyma „Podwórko NIVEA” Rodzinne Miejsce Zabaw, ufundowane przez markę NIVEA.

Share Button