Ponad 10 tysięcy miłośników kosmetyków naturalnych odwiedziło w miniony weekend targi Ekocuda, które już po raz drugi odbyły się w Domu Towarowym Bracia Jabłkowscy w Warszawie. Frekwencja oraz ilość wystawców udowodniły, iż Polacy coraz chętniej sięgają po produkty inspirowane naturą, a firmy, wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, prezentują coraz to nowsze ekocuda.

Dwa dni, ponad 90 wystawców, ponad 60 uczestników warsztatów oraz 120 słuchaczy wykładów na tematy związane z kosmetykami naturalnymi – tak w skrócie można podsumować wiosenną edycję Targów Kosmetyków Naturalnych Ekocuda. To jedyne, na tak dużą skalę wydarzenie gromadzące świadomych konsumentów kosmetyków naturalnych, którzy nie tylko poszukują ulubionych zapachów, ale także sprawdzają składy receptur.

– Jeszcze przed otwarciem targów, przed drzwiami, ustawiła się kolejka. Takich tłumów dawno nie widziałam. To pokazuje, jak wyczekiwana była wiosenna edycja. Okazało się, że zasada „kto pierwszy ten lepszy” sprawdziła się także tutaj, ponieważ pierwsi odwiedzający mieli największy wybór produktów, niektórzy wystawcy wysprzedali cały asortyment w ciągu pierwszego dnia. – mówi Zuzanna Mierzejewska, właścicielka marki Ekocuda. – Choć i tak największą zapłatą za trud włożony w przygotowania były zadowolone twarze wychodzących z targów uczestników oraz wystawców, którzy już podpytywali, na kiedy planowana jest kolejna edycja i rezerwowali miejsce na jesienną odsłonę targów – dodaje.

Atmosfera panująca podczas targów jest niepowtarzalna, a wszystko dzięki ludziom, których łączy pasja do zdrowego trybu życia. Krótkie rozmowy przeradzają się w przyjaźnie i wzajemne inspirowanie się do podejmowania nowych aktywności sportowych czy rozwojowych. Nie bez znaczenia są tu historie samych firm, których właścicieli można było poznać.
– Tworząc Ekocuda, chciałam umożliwić spotkanie firmom z ich klientami, a także dać szansę odwiedzającym do poznania osób/właścicieli, którzy często samodzielnie komponują składniki, by przekazać w ich ręce najlepszej jakości produkty – mówi Zuzanna Mierzejewska.

Po wiosennej edycji – czas, by przetestować nowości nabyte podczas Ekocudów, wybrać najlepsze i wrócić po nie już w listopadzie, kiedy odbędzie się trzecia odsłona targów.

Sponsorzy: Annabelle Minerals, Naturativ.

Wystawcy: Annabelle Minerals, Naturativ, MinisterstwoDobregoMydła, Felicea Natural, John Masters Organic, Harmonique, Fresh & Natural, Jan Barba, Lush Botanicals, Lavera,
Lily Lolo, Hagi, Orientana, Purite, Yope, Iva Natura, Glov, Sylveco, Iossi, Esse Organic i inni.

Patroni medialni: „Dobra Mama”, Co jest grane24, Slow Life. Food & Garden, gaga, e!stilo magazine, all naturals, inspirantka.pl, wirtualnekosmetyki.pl, Enter the room, Czytamyetykiety, Ulicaekologiczna, Trusted cosmetics, Radio Kolor, Dawanda, ekologia.pl, ekocentryczka.pl, N jak natura, Cosmetic Scan, SheMag, poradnikzdrowie.pl, MagazynKosmetyki, Cosmopolitan, JOY, kupujepolskieprodukty.pl, Uroda życia, wwwlosy.pl, woman-news.pl, womannews.TV, Madame, wirtualnekosmetyki.pl, ekotropiciel.pl, ISZPILKI.pl, Tygrysy Biznesu, zdrowalistazakupow.pl, urok-zycia-alergika.pl.

Więcej informacji:
www.ekocuda.com
www.facebook.com/ekocudacom
www.instagram.com/ekocuda