P&G i Tesco rozpoczynają wspólną akcję na rzecz programu Polskie Nadzieje Olimpijskie, w którą zaangażować może się każdy. Wystarczy kupić produkty firmy Procter & Gamble, takie jak: Ariel, Lenor, Pampers czy Gillette w sklepach Tesco, by wesprzeć rozwój sportowy dzieci i młodzieży, także tej chorej i niepełnosprawnej. Akcja trwa od 28 lipca do 24 sierpnia br.

Podczas gdy nasi najlepsi sportowcy uczestniczą w ostatnich już treningach przed najważniejszym dla nich wydarzeniem sportowym, warto byśmy już teraz pomyśleli o tych, którzy sportowych emocji będą nam dostarczać w nieodległej przyszłości. Na prawidłowy rozwój sportowego talentu składa się przede wszystkim wytrwała, solidna praca na treningach. To jednak również wcale nie błahe wydatki na zakup sprzętu, wynajem obiektów, wyjazdy na zgrupowania i zajęcia indywidualne. Właśnie kwestie finansowe niejednokrotnie stają się przeszkodą w rozwoju sportowca. To m.in. dlatego w 2013 roku powstał Program Polskie Nadzieje Olimpijskie, wspólna inicjatywa Polskiego Komitetu Olimpijskiego, Procter & Gamble, Telewizji POLSAT, a także agencji Grupy Grey Group.

„Wszyscy wiemy, że droga na podium jest długa, wymaga ogromu pracy i wielu poświęceń, jednak nie tylko od tego zależy. Wsparcie finansowe dla młodych sportowców, naszych nadziei olimpijskich jest niezbędne, jeśli chcemy by cała Polska mogła być z nich dumna za kilka lat!” – mówi Włodzimierz Kleniewski, Dyrektor Polskiej Fundacji Olimpijskiej.
Program ma również na celu wsparcie instytucji upowszechniających aktywność sportową wśród dzieci i młodzieży chorej i niepełnosprawnej. „Dzieciom niepełnosprawnym sport jest szczególnie potrzebny, ponieważ oprócz tego, że jest uzupełnieniem rehabilitacji, pozwala integrować się z innymi dziećmi i rozwijać kompetencje społeczne” – tłumaczy Krystyna Aldridge–Holc, Prezes Fundacji Polsat.

W ciągu dwóch edycji programu udało się przekazać ponad 2,5 mln zł 31 organizacjom w całej Polsce. W dniach od 28 lipca do 24 sierpnia, P&G wspólnie z siecią sklepów Tesco zachęca konsumentów do wspierania sportowych talentów oraz rozwoju dzieci chorych i niepełnosprawnych poprzez sport. Można to zrobić w bardzo prosty sposób – wystarczy w ciągu najbliższych 4 tygodni kupić w Tesco produkty P&G takie jak: Always, Pampers, Ariel, Lenor, Head&Shoulders, Fairy, Gillette czy Blend-a-med.

„W akcję może włączyć się każdy – wystarczy tylko dobrze zaplanować swoje zakupy i wybrać produkty, których większość Polaków i tak używa na co dzień, by przyczynić się do rozwoju największych sportowych talentów w kraju” – mówi Robert Grzyb, Dyrektor Sprzedaży P&G w Polsce. „Nasi klienci bardzo często angażują się w prowadzone przez Tesco działania na rzecz dzieci i młodzieży. Jesteśmy przekonani, że i tym razem, w duchu nadchodzących sportowych wydarzeń, będą chcieli przyczynić się do rozwoju utalentowanej sportowo młodzieży i pomóc dzieciom niepełnosprawnym” – dodaje Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco Polska.

Akcją objęte są wszystkie produkty P&G we wszystkich sklepach Tesco. Zgromadzone fundusze zostaną przekazane na rzecz beneficjentów programu Polskie Nadzieje Olimpijskie w formie grantów.
***
Procter TESCO KV PL-1O PARTNERACH
Polski Komitet Olimpijski
Polski Komitet Olimpijski jest autonomiczną organizacją pozarządową, której misją jest rozwój, propagowanie i ochrona Ruchu Olimpijskiego w Polsce, zgodnie z Kartą Olimpijską. Od ponad 95 lat rozwija aktywną i wielokierunkową działalność, stwarza warunki i organizuje udział polskiej reprezentacji w igrzyskach olimpijskich, promuje ideę olimpijską i upowszechnia sport, włącza polski ruch sportowy do światowej rodziny olimpijskiej i zapewnia stałe kontakty polskiego sportu z międzynarodowym ruchem olimpijskim, podejmuje różnorodne działania w dziedzinie edukacji olimpijskiej i przyczynia się do trwałych związków sportu ze sztuką.
Procter & Gamble
P&G posiada jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wiodących marek, które cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Są to m.in. Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Blend-a-med® Bonux®, Braun®, Discreet®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Vicks®, Wella®. P&G prowadzi działalność w blisko 70 krajach. Aktualności oraz więcej informacji nt. P&G i marek dostępne na stronie: https://www.pg.com/pl_PL/
Telewizja Polsat
POLSAT to pierwsza niezależna stacja telewizyjna w Polsce wchodząca w skład grupy medialnej Cyfrowy Polsat. Obecnie jest jedną z największych, najbardziej cenionych i rozpoznawalnych marek medialnych w Polsce. Najmocniejszymi filarami stacji są: doskonała rozrywka, pasjonujące kino, rzetelna i szybka informacja oraz emocjonujący sport. Oferta programowa budowana jest głównie w oparciu o własne marki serialowe połączone z bogatym portfolio filmów fabularnych, seriali zagranicznych i doskonałej rozrywki na światowym poziomie. Telewizja Polsat intensywnie inwestuje w rozwój kanałów tematycznych. Obecnie stacja posiada w ofercie trzydzieści dwa kanały (w tym dziesięć w jakości HD).

GREY Group
GREY GROUP to, należący do koncernu WPP, zespół agencji, oferujących Klientom pełen zakresu usług komunikacyjnych ATL, BTL, Public Relations i Digital oraz wsparcie strategiczne. GREY Group ma doświadczenie w tworzeniu komunikacji marek międzynarodowych i lokalnych. Dzięki zapleczu w międzynarodowej sieci WPP, znakomitej znajomości lokalnego rynku oraz zespołowi utalentowanych i działających z pasją ludzi – tworzymy zintegrowane i skuteczne biznesowo projekty dla firm z wielu segmentów rynku. GREY GROUP jako holding istnieje w Polsce od czerwca 2008. W jej skład wchodzą agencje reklamowe GREY Worldwide Warszawa, Testardo Gram oraz sieciowa agencja Public Relations – Cohn&Wolfe. GREY Group posiada również w swoich strukturach niezależny zespół odpowiedzialny za działania w nowych mediach, a także zespół zajmujący się projektowaniem strategii kampanii i opiekę nad nowym biznesem. GREY Group oddaje także do dyspozycji swoich Klientów profesjonalne Działy Produkcji RTV oraz Poligrafii, a także Studio DTP.

Tesco Polska
Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych na polskim rynku z 440 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia niemal 30 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 1500 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza 5 milionów klientów.

Share Button