Na stronie dobra-mama.pl mogą występować wpisy o charakterze reklamowym.

Zachęć Swoje Dziecko Do Mycia Zębów, Gabinet Przyjazny Małemu Pacjentowi

Rozmowy z rodzicami małych dzieci oraz stomatologami dziecięcymi przekonały nas do zorganizowania ogólnopolskiej kampanii zachęcającej dzieci do mycia zębów. Kampania jest wyjątkowo potrzebna, ponieważ świadomość polskich rodziców w temacie dbania o jamę ustną swoich dzieci jest bardzo niska. Polacy nie wiedzą bowiem, jak często należy chodzić do dentysty, myć zęby i wymieniać szczoteczkę.

Z najnowszych danych Ministerstwa Zdrowia wynika, że statystyczny polski trzylatek ma, aż trzy zepsute zęby. Sześciolatki mają próchnicę częściej niż ich rówieśnicy w Ugandzie i Wietnamie. Na fotelu dentystycznym ani razu w swoim życiu nie usiadł co dziesiąty siedmiolatek. Co gorsza 92 proc. nastolatków i 99 proc. dorosłych ma próchnicę.
Na rynku dostępnych jest mnóstwo różnych produktów do higieny jamy ustnej. Najczęściej jednak dedykowane są one dzieciom powyżej 3-ego roku życia. Produktów od pierwszego ząbka czy do dbania o jeszcze bezzębne dziąsła jest niewiele. Co więcej, nawet jeśli rodzice zdecydują się na zakup tych produktów, to często nie wiedzą jak z nich korzystać lub po prostu poddają się po kilku nieudanych próbach zachęcenia dziecka do otworzenia buźki. Spotkać ich potem możemy w gabinecie stomatologicznym, kiedy to ze wstydem opowiadają Stomatologowi jak ich dziecko bardzo nie lubi myć zębów.
Wychodząc temu naprzeciw, wraz z brytyjską firmą BrushBaby, która od niedawna gości na naszym rodzimym rynku, edukujemy rodziców i zachęcamy maluchy do dbania o ząbki, dziąsełka, podniebienie i język.
Produkty BrushBaby, to m.in.: pierwsza soniczna szczoteczka do mycia zębów (od pierwszego ząbka), gaziki do przemywania i masowania dziąseł, gryzako-szczoteczki do masowania dziąseł i uśmierzania bólu podczas ząbkowania, ale i pasty do zębów o bardzo niskiej zawartości fluoru z xylitolem.
Pierwszy krok Kampanii to dzielenie się pomysłami, zachęcającymi dzieci do mycia zębów w Internecie. Ponad 80 topowych blogerek parentingowych wspiera Kampanię na swoich blogach, wymyślając wraz z czytelnikami pomysły, zabawy i inne formy zachęcające dzieci do mycia zębów.
Kampanii przyświecają również filmiki, które sukcesywnie nagrywamy: jakimi metodami myć zęby, jaką wybrać szczoteczkę, kiedy zacząć dbać o higienę u malucha. Współpracując ze stomatologami produkujemy również inne filmiki edukacyjne.
Stworzyliśmy również poradniki dla rodziców małych dzieci, które są drogowskazem w codziennej higienie jamy ustnej ich dzieci. Są dostępne w wybranych gabinetach stomatologicznych, szkołach rodzenia, żłobkach, przedszkolach i przychodniach zdrowia.
Kolejny krok Kampanii to wybór gabinetów, czyli lekarzy stomatologów godnych polecenia rodzicom. “Gabinet Przyjazny Małemu Pacjentowi” to gabinet z dobrym podejściem do najmłodszych i w pełni zaangażowany w swoją misję leczenia zębów, zachęcania małych pacjentów do przychodzenia, a nie uciekania przed każdymi białymi drzwiami.
Ponadto codziennie przybliżamy temat higieny jamy ustnej u maluchów, poprzez aktywne działania na Facebooku, YouTube’ie i w najbliższym czasie również na stronie jakzachecic.pl.

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Wykryto blokadę reklam!!!

Wykryliśmy, że używasz rozszerzeń do blokowania reklam. Prosimy, wesprzyj nas, wyłączając blokadę reklam.

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO