W marcu ruszyła akcja edukacyjna Love&Care, której organizatorem jest Firma Global Cosmed Group, właściciel marki Bobini Baby.. Jej głównym założeniem jest pokazywanie pozytywnych emocji, jakie powinniśmy pielęgnować w rodzinieod najmłodszych lat. Najważniejsze zasady Love&Care : Kochaj, przytulaj, wspieraj, słuchaj, rozmawiaj…

Logo-akcji-LC-466x332Skąd pomysł na akcję?
Specjaliści uważają, że dzieci wychowane od małego w atmosferze ciepła i szacunku, w domu, w którym okazuje się pozytywne uczucia, nie mają problemu z wyrażaniem emocji w późniejszych etapach ich życia. Im więcej miłości i pozytywnych doznań w rodzinie, tym lepiej młody człowiek rozwija się i funkcjonuje w przyszłości.
Jak mówi Erna Grońska-Petniak – Koordynator ds. PR w firmie Global Cosmed Group – Akcja Love&Care daje możliwość zwrócenia uwagi na najważniejszy aspekt ludzkiego życia – na emocje, których z różnych przyczyn coraz mniej okazujemy w życiu codziennym. Jej założenia doskonale korelują z naszą marką Bobini Baby, czyli z produktami przeznaczonymi dla niemowląt i dzieci. Przez dotyk podczas pielęgnacji i kąpieli rodzice nawiązują więź z maleństwem, a to pierwszy z wielu ważnych kroków do budowania relacji.
Akcja propaguje rodzicielstwo bliskości i miłości. Zależy nam na przekazywaniu wiedzy o tym, że uczucia okazywane od najmłodszych lat (również w życiu płodowym) procentują w przyszłości. Mały człowiek wychowany w atmosferze ciepła, zrozumienia lepiej radzi sobie w późniejszym życiu: czuje się kochany, szuka wsparcia i wiedzy u rodziców, jest świadomy swojej wartości. Oczywiście agresja, brak szacunku, zastraszanie działają przeciwnie i o tym chcemy mówić. – dodaje Erna Grońska-Petniak z Global Cosmed Group.

Założenia akcji!

Jednym z głównych założeń akcji Love&Care jest edukacja. Dzięki współpracy marki Bobini Baby z ekspertami z Wydawnictwa Lekarskiego PZWL, pediatrami, psychologami dziecięcymi i rodzicami tworzone będą merytoryczne artykuły i porady, a wszystko po to, aby zaoferować najlepszą i sprawdzoną wiedzę na temat pielęgnacji, wychowania i zdrowia fizycznego oraz psychicznego dzieci.
Kolejnym ważnym aspektem akcji Love&Care jest aktywizowanie społeczności skupionej wokół marki Bobini Baby. A to wszystko dzięki organizacji konkursów, angażujących odbiorców, wspólnemu tworzeniu Dekalogu Miłości Love&Care, czy komponowaniu autorskich kołysanek. To jednak tylko część zaplanowanych działań w trakcie długofalowej aktywności akcyjnej. Marka bowiem przewiduje wieloletni rozwój Love&care, z uwzględnieniem zewnętrznych partnerów akcji.
Więcej szczegółów znajduje się na stronie www.bobini.pl/Love-Care oraz FB/LoveAndCare

Share Button