Inspiracją oraz motywem przewodnim pierwszej kolekcji marki COODO jest piękna relacja pomiędzy maluszkiem a jego tatą. Relacja czysta, prosta, szczera, radosna, a do tego tak naturalna i niczym nie komplikowana – czyli posiadająca te cechy, które dla marki COODO są ważne i z którymi marka się identyfikuje.

coodo (156)Widok mężczyzny z niemowlakiem na rękach zawsze rozczula – z jednej strony mężczyzna, który trzymając maleństwo na rękach wydaje się jeszcze bardziej silny oraz męski – z drugiej kruszyna wpatrzona w swego bohatera.
Mimo że w pierwszych miesiącach życia dziecka – zwykle spędza ono znacznie więcej czasu z mamą, która karmi, pielęgnuje i spędza z nim całe dni, to widok taty wracającego do domu wywołuje uśmiech na twarzy maluszka. Tata, który może nie przewija i nie ubiera tak sprawnie jak mama, nie zawsze wie co podać, gdy coś dolega, ale który za to wie najlepiej jak się bawić, jak się wygłupiać, aby wywołać szaloną radość. Dla taty – w przeciwieństwie do zamartwiającej się mamy – nigdy nie jest za wysoko czy za szybko. Relacja ta fascynuje swą naturalnością i prostotą.
Dodatkowo jest jeszcze jeden aspekt powiązania naszej marki z ojcami. Zakładanie ubranek niemowląt jest często zmorą młodych ojców. My projektując ubranka zawsze myślimy o wygodzie ich zakładania – wygodzie dla dziecka, ale także dla rodzica. Już wiemy, że tatusiowe pokochali nasze ubrania za prostotę ich zakładania.

Lookbook kolekcji wraz z pięknym zdjęciami autorstwa maluszków z ich tatusiami autorstwa Anity Suchockiej można w zakładce LOOKBOOK na www.coodo.pl
Jeśli chcesz zadać pytania prosimy o kontakt: beata@coodo.pl

Share Button