Inspirowana całkowitym zaćmieniem słońca jesienno-zimowa kolekcja Kids on the moon to przede wszystkim minimalistyczne sylwetki, wyraźne kontury i kontrastujące kolory.

Total Eclipse _moonlight dress

Natura pozbawiona światła słońca matowieje i blednie – Księżyc, Słońce i Ziemia ustawiają się w jednej linii a świat staje się monochromatyczny. Dominują czerń, odcienie szarości oraz blady róż. Miękkie, pełne sylwetki pikowanych kurtek i kamizelek, cieniowane denimowe sukienki i spódnice oraz geometryczne topy rzucają cień i prowokują do wzrokowej zabawy. Światło – cień – światło.
W nadchodzącym sezonie pojawiają się nowe printy dla księżycowych dziewczyn i chłopaków oraz nowe akcesoria – torebki i cieniowane poduszki. Kids on the moon porusza się w światłocieniu pomiędzy jawą a snem.
Materiały użyte w kolekcji TOTAL ECLIPSE to przede wszystkim wysokogatunkowe dzianiny, denim oraz ortalion. Charakterystyczne dla marki przywiązanie do szczegółów i detali widać w nietypowych, oryginalnych formach, ukrytych kieszonkach czy kontrastujących z całością sylwetki mankietach.
moongirl longsleeve + tutu skirtW aktualnej kolekcji chciałam zawrzeć powidok zaćmienia słońca – stąd geometryczne kształty, mocno ograniczona paleta kolorów oraz proste, pudełkowe sylwetki. Monochromatyczny świat, który zastygł w oczekiwaniu na coś nieznanego, tajemniczego, i lekko niepokojącego – mówi Magda Rams, projektantka i współwłaścicielka Kids on the moon.
Kids on the moon to marka dla dzieci i rodziców oderwanych od ziemi, stworzona podczas pełni księżyca.
W sam raz na nocne spacery po dachach, zabawy w gwiezdnym pyle i oficjalne spotkania
z UFO. W kolorach delikatnie zamglonych, nieoczywistych, jak światło księżyca.


Kids on the moon łączy świat natury ze światem dziecięcej fantazji oraz z odrobiną dorosłej
perspektywy. W kolekcjach widoczne są cytaty ze świata filmu, literatury i muzyki. Filozofia marki
opiera się na przekonaniu, że edukacja estetyczna zaczyna się od najmłodszych lat i dlatego warto
jest otaczać dzieci pięknymi przedmiotami. Kids on the moon współpracuje z artystami promując
w ten sposób talent i pasję. Marka dostępna jest w 20 krajach na świecie.
Więcej: kidsonthemoon.com

Share Button