Image 1953Czy ty też często masz problem z wyborem prezentu z okazji narodzin dzidziusia lub z okazji ciąży? Z jednej strony pragniesz wręczyć coś niebanalnego i pamiątkowego, aby na długo uwiecznić tę wyjątkową okazję. Z drugiej nie chcesz obdarować czymś zupełnie niepraktycznym, na czym będzie się jedynie zbierał kurz na półce. W wyniku takich właśnie odwiecznych dylematów zrodził się pomysł.

Dziennik małych wielkich rzeczy

To piękny w swej prostocie, stylowy dziennik do zapisywania ważnych myśli, obserwacji, wydarzeń z życia dziecka, który zachwyci każdego lubiącego otaczać się niebanalnymi rzeczami. Niezwykle starannie wykonany z papieru pochodzącego w 100% z recyclingu. Gustownie zapakowany w tekturowe pudełko, przewiązane wstążeczką.
To idea, którą doceni każda mama rozkochana w swym coodzie. Dziennik został bowiem zaprojektowany z myślą o mamach, które zapisując małe wielkie rzeczy dziejące się codziennie w życiu ich maleństwa, mają okazję stworzyć cudowny, intymny list do swego dziecka, który wręczą mu w dowolnie wybranym przez siebie momencie np. z okazji 18-tych urodzin – to cudowny prezent dla dopiero co urodzonego maluszka, który zrozumie jego wartość za kilka lub kilkanaście lat.

Dziennik małych wielkich rzeczy jest owocem współpracy marki COODO, z młodą, ale już wielokrotnie nagradzaną polską projektantką Magdaleną Tekieli. Magda Tekieli to absolwentka krakowskiej ASP działająca w obszarze szeroko pojętego designu. Oprócz projektowania mebli oraz tkanin jest wydawcą designerskich produktów marki Paper Love. Produkty Paper Love to artykuły papiernicze notesy, kalendarze, plannery projektowane dla osób ceniących sobie ekologię, szlachetność papieru oraz dobry design. Projektantka przykłada ogromną wagę do każdego elementu, z którego składa się produkt sygnowany jej nazwiskiem.
„Marka Paper Love narodziła się z miłości do papieru, z chęci powrotu do przeszłości. Odkopując stary notes mojej mamy nie mogłam się napatrzeć na pożółkły, szorstki papier, wyblakłe od słońca kolory i stare metody introligatorskie. Był piękny” – mówi Magda.
Idea dziennika to kwintesencja misji marki COODO, która polega na przypominaniu dorosłym, aby celebrować codzienność, patrzeć uważnie i dostrzegać małe cooda, dziejące się każdego dnia wokół nas.
www.coodo.pl

Share Button