W celu uzyskania maksymalnego bezpieczeństwa produkty marki CYBEX są poddawane setkom testów zderzeniowych. Tylko te spełniające najwyższe wymagania dotyczące bezpieczeństwa, funkcjonalności i designu wchodzą w skład grupy CYBEX PLATINIUM.

Zespół międzynarodowych ekspertów firmy CYBEX kieruje się jasnymi zasadami: maksimum bezpieczeństwa i brak kompromisów, połączenie niepowtarzalnego wzornictwa z komfortem i funkcjonalnością.
Sirona_entry_exit_positionRodzice, którzy pragną maksymalnego bezpieczeństwa dla swojego dziecka, potrzebują produktów, które spełniają wysokie wymagania pod każdym względem. Projektanci CYBEX, korzystając z najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych w dziedzinie bezpieczeństwa dziecka w podróży, stworzyli fotelik Sirona. CYBEX Sirona należy do grupy 0+/1 i jest najbezpieczniejszym fotelikiem w swojej kategorii zarówno przy montażu tyłem, jak i przodem.
Fotelik Sirona był wielokrotnie nagradzany za bezpieczeństwo, design oraz innowacyjność. W 2013 roku CYBEX Sirona, zwyciężył w teście Stiftung Warentest w grupie 0 + / 1 (od urodzenia do 18kg) oraz otrzymał dodatkowe nagrody w tym ważnym europejskim teście bezpieczeństwa.
“Według badań przeprowadzonych przez VTI (Swedish Road i Transport Research Institute) oraz Trygg Trafikk (Norwegian Council for Road Safety) fotelik zamontowany tyłem do kierunku jazdy zmniejsza ryzyko odniesienia ciężkich obrażeń w porównaniu do tradycyjnego fotelika z grupy 1 zamontowanego przodem do kierunku jazdy. W fotelikach instalowanych tyłem siła zderzenia jest rozkładana równomiernie. Wpływa to na odciążenie szyi, głowy i ramion dziecka. Projektanci CYBEX stworzyli fotelik, w którym dzieci mogą być komfortowo przewożone tyłem do kierunku jazdy, przy jednoczesnym zachowaniu wszystkich funkcji oraz cech tradycyjnych produktów z grupy 1. Jest to niezwykle innowacyjne oraz inteligentne rozwiązanie, z którego CYBEX jest niewiarygodnie dumny” powiedział Martin Pos, założyciel i CEO CYBEX.
Sirona_autumn-goldInnowacyjna konstrukcja zapewnia dzieciom dużo miejsca na nogi. Poziom komfortu jest równie wysoki jak w fotelikach z grupy 1 do jazdy przodem. Dodatkowe funkcje to między innymi: możliwość dostosowania oparcia jedną ręką, zagłówek z 11-stopniową regulacją wysokości, system regulacji pasów jednym pociągnięciem.
Starsze dzieci mogą mieć zbyt mało miejsca na nogi przy jeździe tyłem. W tym wypadku, model CYBEX Sirona może być bezpiecznie używany jako fotelik instalowany przodem (9 – 18kg, od ok. 9 miesięcy do 4 lat). Sprytny system obrotowy 360° umożliwia przewożenie dziecka zarówno tyłem jak i przodem do kierunku jazdy bez konieczności wyjmowania fotelika z pojazdu. Wsiadanie i wysiadanie nie stanowi problemu, gdyż Sirona może być z łatwością obrócona na bok jednym kliknięciem.
Sirona_rear_facing_positionFotelik CYBEX Sirona jest zabezpieczony przy użyciu samochodowego systemu ISOFIX i nie wymaga dodatkowego mocowania (np. pasami). Ponadto, przednia podstawa montażowa (noga stabilizująca) pomaga pochłonąć siłę powstałą wskutek zderzenia czołowego i zapewnia dodatkową stabilność.
Innowacyjna technologia Seat-to-Chassis tworzy bezpośrednie połączenie pomiędzy fotelikiem a ramą samochodu. W razie wypadku siła zderzenia jest przekazywana bezpośrednio na karoserię, co aktywuje zarówno systemy bezpieczeństwa samochodu i fotelika, inicjując proces rozkładania siły zderzenia w możliwie najwcześniejszym etapie wypadku.
Zarówno przy montażu fotelika tyłem jak i przodem, teleskopowa ochrona liniowa (system L.S.P.) zwiększa poziom bezpieczeństwa w przypadku zderzenia bocznego (w oczekiwaniu na patent). System L.S.P. może być indywidualnie dopasowywany do pozycji fotelika i rodzaju pojazdu. Przy kolizji bocznej system L.S.P. stopniowo absorbuje siły powstające w trakcie uderzenia uruchamiając serię liniowych reakcji dzięki teleskopowym zabezpieczeniom bocznym oraz osłonie głowy i ramion.
Gdy fotelik jest zainstalowany przodem do kierunku jazdy, dziecko jest chronione regulowaną poduszką, która absorbuje energię zderzenia na całym swoim obszarze. W porównaniu z tradycyjnymi 5 – stopniowymi szelkami, obciążenie szyi jest w razie zderzenia czołowego wyraźnie zmniejszone. Dzięki nowemu zintegrowanemu systemowi mocowania nie zachodzi potrzeba mocowania fotelika pasem ( w oczekiwaniu na patent).

Share Button