Drogie Panie, Wasze zdrowie! #ZDROWIEPAŃ – Gala Finałowa

W czwartek, 13 czerwca w Global Expo, odbyła się uroczysta Gala podsumowująca X edycję Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna, bo Zdrowa”. Inicjatorem jest Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości, która od 12 lat skupia się i zwraca uwagę na wciąż istniejący problem chorób ginekologiczno-onkologicznych wśród kobiet w Polsce. Podczas uroczystości zostały wręczone statuetki oraz podziękowania firmom, instytucjom oraz mediom zaangażowanym w kampanię.

Uroczystą galę poprowadził duet: Katarzyna Pakosińska oraz Sambor Czarnota. Obecni byli Ambasadorzy tegorocznej kampanii: Andrzej Piaseczny i Łukasz Konopka, którzy wraz z Samborem Czarnotą na samym początku uroczystości odczytali wzruszające wyznania trzech kobiet, które musiały zmierzyć się z nowotworem.

Muzycznymi gwiazdami wieczoru byli: Andrzej Piaseczny oraz Edward Hulewicz – Ambasador Specjalny, który zaśpiewał m.in. hymn kampanii „Za zdrowie Pań”.

Na Gali pojawiły się również Ambasadorki z lat ubiegłych oraz takie gwiazdy, jak: Joanna Moro, Edyta Jungowska, Nicole Sochacki-Wójcicka, Agnieszka Mrozińska, Jaga Hupało, Aleksandra Mikołajczyk, Maja Hirsch, Ewa Mielnicka, Paula ‘Curly’ Kucharska, Oliwa Argenstein, Beata Orbik oraz Sebastian Dziubiel.

Tegoroczna edycja ogólnopolskiej kampanii odbyła się pod hasłem – „Drogie Panie, Wasze zdrowie!” #ZdrowiePań – celem komunikacji było dowartościowanie kobiet oraz ukazanie im powodów, dla których one i ich zdrowie są ważne.

Ida Karpińska, prezes Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości, podczas trwania gali podsumowującej kampanię wręczała Partnerom statuetki Kwiatu Kobiecości – z kwiatkiem, który jest symbolem raka szyjki macicy w Polsce, i dziękowała wszystkim za wielkie zaangażowanie w akcję.

Laureaci statuetek Kwiatu Kobiecości 2019 r.:
1. Advalue
2. Amica S.A.
3. BOEHRINGER INGELHEIM POLSKA
4. BROWN SUGAR
5. Centrum Medyczne POLMED SA
6. GLOBAL EXPO
7. IQS
8. Jaga Hupało Born to Create
9. Miasto Stołeczne Warszawa
10. Prouvé
11. Radio Kolor
12. Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych – marka Bella
13. VOLVO Trucks Polska
14. Warszawska Szkoła Reklamy
15. WP Kobieta

Specjalne podziękowania za wsparcie merytoryczne otrzymała Rada Ekspertów kampanii w składzie:
1. Prof. dr hab. n. med. Mariusz Bidziński
2. Psycholog-psychoonkolog Milena Dzienisiewicz
3. Dr n. med. Tadeusz Oleszczuk
4. Prof. dr hab. n. med. Grzegorz Panek
5. Prof. dr hab. n. med. Włodzimierz Sawicki

Specjalne podziękowania za wsparcie merytoryczne otrzymały:
1. Lasy Państwowe
2. Narodowy Fundusz Zdrowia
3. Polskie Towarzystwo Ginekologów i Położników
4. Polskie Towarzystwo Psychologiczne
5. Warszawski Uniwersytet Medyczny

Dyplomy Honorowej Ambasadorki Kwiatu Kobiecości otrzymały:
1. Redaktor magazynu „Dobra Mama” – Joanna Lubiniecka
2. Redaktor naczelna miesięcznika „Olivia” – Ewa Kustroń-Zaniewska

Oficjalne podziękowania otrzymali:
1. Borys & Seba PHOTOGRAPHY
2. Depil Concept
3. INGLOT
4. Katarzyna Gołąbska
5. Kino Atlantic
6. Kino Kinoteka
7. Kino TV
8. LOKALMEDIA
9. Laboratoria Medyczne Synevo
10. Maria Biełuszko
11. Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji
12. Miraflores Studio
13. MOVE TV
14. PIKA Biżuteria
15. Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań S.A.
16. ROVERS POLSKA
17. Setapp Sp. z o.o.
18. Sieć kin HELIOS
19. SlowArt
20. Studio Tęcza
21. Super-Pharm

Jak co roku, wraz ze statuetkami i podziękowaniami wręczone zostały bukiety cytologiczne przygotowane ze szczoteczek cytologicznych od ROVERS POLSKA. Pod koniec części oficjalnej wszyscy goście zostali zaproszeni na pyszny tort przygotowany przez markę Grycan – Lody od pokoleń.

Galę finałową kampanii wsparli: Krzysztof Adamski – Reżyser, Magda Michalska – Scenograf, Zespół produkcyjny agencji New Age Events, Aurelio, Fundacja WIP, Magic Gastro, Premium Wine, PLUPART, Grycan – Lody od Pokoleń oraz Premiumstage.

Kampania „Piękna, bo Zdrowa”

Szerokie zasięgi kampanii „Piękna, bo Zdrowa” nie byłyby możliwe gdyby nie wsparcie sponsorów: Amica, Boehringer Ingelheim, Depil Concept, Global Expo, Prouvé, TZMO SA – marka Bella oraz Volvo Trucks Polska. Patronat merytoryczny nad kampanią objęli: firma badawcza IQS, która specjalnie na potrzeby kampanii przygotowała badania społeczne, Polskie Towarzystwo Ginekologów i Położników, Narodowy Fundusz Zdrowia, Warszawski Uniwersytet Medyczny, Polskie Towarzystwo Psychologiczne oraz Lasy Państwowe.

Koncept kreatywny i opracowanie key visuala kampanii zawdzięczamy agencji marketingowej Advalue. Fotografowali: Borys Synak i Sebastian Dziechciarz, retusz: Maria Biełuszko. W tym roku za strategię działań marketingowych, koncepcję form audio i video, działania digitalowe oraz dystrybucję treści odpowiadała agencja reklamowa Brown Sugar. Za produkcję making of oraz działań video z sesji zdjęciowych i finału na platformach socialowych odpowiadała Warszawska Szkoła Reklamy przy wsparciu Domu produkcyjnego Slow Art oraz Szkoły Wizażu i Charakteryzacji SWiCH. Zdjęcia backstage zapewniła Katarzyna Gołąbska Photography oraz Anita Kot (Warszawska Szkoła Reklamy).

Spot kampanii emitowany był w Kinie Atlantic w Warszawie, w Kinotece, we wszystkich kinach sieci Helios, na nośnikach wizualnych MOVE TV w fitness klubach oraz w sieci sklepów Tesco w całej Polsce, na nośnikach wizualnych należących do LokalMedia w sieci sklepów PIOTR I PAWEŁ oraz w INTERMARCHE w całej Polsce, a także w komunikacji miejskiej w Warszawie.

Patronat medialny nad kampanią objęło Radio Kolor oraz magazyny: Dobra Mama, Moje Zdrowie, Świat Zdrowia, Olivia, Tina, Dobry Tydzień, Głos Mordoru, Moda na Zdrowie, Tesco Magazyn, Avanti, Newsweek Zdrowie oraz portale: Wirtualna Polska, polki.pl, mamotoja.pl, plodnosc.pl, plodnadieta.pl, beautymission.pl. Do akcji włączyły się również: damosfera.com, kobiecydzien.pl, kobietazklasa.pl, lowedin.pl, Medycyna Praktyczna, republikakobiet.pl, zatokapiekna.pl.

Co roku Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości zapraszała do kampanii nowe Ambasadorki. Przez te 9 lat Kwiat Kobiecości wsparło prawie 60 cudownych Pań, które razem z Idą Karpińską swoim autorytetem pomagały w skutecznym dotarciu do kobiet. Ze względu na jubileuszowy charakter kampanii, Kwiat Kobiecości zmienił dotychczasową koncepcję i do współpracy, jako Ambasadorów zaprosił Panów. W tegoroczną edycję zaangażowali się: Łukasz Konopka, Dawid Kwiatkowski, Cezary Pazura, Andrzej Piaseczny i Maciej Orłoś.

– Mężczyźni mają duże możliwości na tym polu, żeby porozmawiać ze swoimi kobietami, żeby namówić je do tego żeby się przebadały – mówi Andrzej Piaseczny, jeden z Ambasadorów kampanii „Piękna, bo Zdrowa” 2019.

W weekend 11-12.05.2019 r. podczas Inauguracji kampanii, dzięki wsparciu Centrum Medycznego POLMED 1000 kobiet mogło wykonać w cytobusie bezpłatne badanie cytologiczne. Dodatkowo 200 Pań mogło wykonać testy genetyczne na obecność wirusa HPV 18 oraz HPV 16 – genotypy wysokiego ryzyka raka szyjki macicy najczęściej występujące w Polsce ufundowane przez laboratoria medyczne Synevo Sp. z o.o. Wsparcie Laboratoriów Medycznych Synevo objęło także zniżkę 20% na wybrane badania z firmowego sklepu internetowego oraz 1000 kuponów rabatowych dla uczestniczek wydarzenia na pakiet badań „kontrola stanu zdrowia kobiety”, który zawiera 12 badań (TSH; FERRYTYNA; HBA1C; ALT; BILIRUBINA; CHOLESTEROL; TRIGLICERYDY; KREATYNINA; WAPŃ; MAGNEZ; Apo-A; Apo-B). Badania można wykonać w Punktach Pobrań Synevo dostępnych na terenie całego kraju.

Bezpłatne badania cytologiczne

W czasie trwania kampanii (11.05-13.06.2019), za pośrednictwem partnerskich magazynów, dystrybuowanych zostało 5000 szt. bezpłatnych zaproszeń na badanie cytologiczne oraz vouchery z 20% zniżką na konsultację ginekologiczną, HPV met. PCR, USG ginekologiczne, USG piersi ufundowane przez Partnera Medycznego kampanii POLMED, właściciela Centrów Medycznych w całej Polsce. Zaproszenia można było znaleźć w: dwumiesięczniku „Dobra Mama” (evt.7.05), miesięczniku „Olivia” (evt.9.05), miesięczniku „Świat Zdrowia” (evt.1.06) i „Moje Zdrowie” (evt.1.06), dwutygodniku „Tina” (evt.22.05) oraz miesięczniku „Avanti” (evt.31.05).

Dodatkowo w tym roku po raz pierwszy Kwiat Kobiecości zorganizował cykl Dni Otwartych w partnerskich placówkach medycznych w Polsce. Podczas akcji kobiety będą mogły wykonać stacjonarnie bezpłatne badania w kierunku wykrycia raka szyjki macicy. Placówki, które wzięły udział w akcji: CenterMed Katowice 2, Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie, Centrum Medyczne „Żelazna” w Warszawie, Centrum Medyczne Mediconcept we Wrocławiu, Centrum Medyczne Salve Medica w Łodzi, Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie, Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska SANUS w Zabrzu, Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej w Starachowicach, Szpital Powiatowy w Chrzanowie, Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny w Warszawie oraz Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku. Każda Pani, która skorzystała z badania, otrzymała upominek.

Aplikacja Niezapominajka

Najważniejsza w skuteczności profilaktyki jest systematyczność. W codziennym pędzie często zapominamy o tym, co naprawdę ważne – zdrowiu. W ramach działań Organizacji Kwiat Kobiecości, powstała aplikacja – Niezapominajka, mająca na celu przypominanie o podstawowych profilaktycznych badaniach dla kobiet oraz ich partnerów. Aplikację można już pobrać za darmo w sklepach z aplikacjami. Twórcą aplikacji jest Partner kampanii Piękna bo zdrowa – firma Setapp Sp. z o.o.

Więcej informacji na temat Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej ,,Piękna, bo Zdrowa’’ można znaleźć na www.zdrowiepan.pl

Fotografie: Katarzyna Gołąbska

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Wykryto blokadę reklam!!!

Wykryliśmy, że używasz rozszerzeń do blokowania reklam. Prosimy, wesprzyj nas, wyłączając blokadę reklam.

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO