b1c8629_KOPD-kolor-full

Komitet Ochrony Praw Dziecka i agencja mediowa ONE HOUSE Zrozumieć dziecięcy świat” dla marki BABY born

Agencja mediowa ONE House startuje z nową odsłoną kampanii edukacyjnej „Zrozumieć dziecięcy świat” dla marki BABY born. Tym razem projekt koncentruje się na emocjach – tych wielkich i małych – oraz ich roli w codziennym życiu dzieci i rodzin. Kampania potrwa od 1 do 22 czerwca 2025 roku i ma na celu dalsze budowanie świadomości marki oraz wspieranie rodziców w lepszym rozumieniu potrzeb emocjonalnych swoich dzieci.

W imieniu Komitetu Ochrony Praw Dziecka – jednej z najstarszych organizacji działających na rzecz dzieci i młodzieży w Polsce pragniemy przedstawić Państwu tę kampanię i zwrócić szczególną uwagę na jej przekaz.

Głównym elementem kampanii jest druga część e-booka „Zrozumieć dziecięcy świat: poradnik świadomego rodzica”, napisana przez psychologa i autora bestsellerów Przemka Staronia. Publikacja bazuje na drugim sezonie serialu „BABY born” i ponownie wprowadza czytelników w świat Emmy i misia Teddy’ego. Tym razem bohaterowie pomagają odkrywać bogaty krajobraz dziecięcych emocji – od radości, przez ekscytację, aż po trudniejsze uczucia, takie jak smutek czy złość.

Nowością w poradniku są karty uczuć i emocji, które wspierają dzieci (i dorosłych) w rozpoznawaniu i nazywaniu przeżyć w sposób radosny, kreatywny i dostosowany do dziecięcej wrażliwości.

Integralną częścią kampanii jest również konkurs z okazji Dnia Dziecka: „Pokaż emocje z Emmą i Teddym!”, który wystartuje 1 czerwca na profilu marki BABY born na Instagramie. Zadanie polega na stworzeniu rysunku przedstawiającego siebie z bohaterami serialu oraz pokazaniu wspólnie przeżywanej emocji. Konkurs potrwa do 22 czerwca 2025 roku, a na uczestników czekają atrakcyjne nagrody.

Komitet Ochrony Praw Dziecka jest organizacją pozarządową o statusie OPP, działającą od 43 lat, której głównym celem jest ochrona praw i interesów dziecka.

Działania Komitetu skupiają się wokół w pełni profesjonalnej i bezpłatnej pomocy, skierowanej do dzieci, młodzieży i osób dorosłych.

Prowadzi warsztaty, grupy psychoedukacyjno – wsparciowe, warsztaty. Współpracuje z mediami, instytucjami i biznesem, prowadząc strategiczne projekty, w tym od 24 lar: Konkurs Świat Przyjazny Dziecku.

Więcej na kopd.pl

Współpraca reklamowa