Na stronie dobra-mama.pl mogą występować wpisy o charakterze reklamowym.

Lek na stres? Bądźmy dziećmi! Fisher-Price z nową kampanią skierowaną do rodziców

„Bądźmy dziećmi!” – to nazwa nowej, długofalowej kampanii 360, z którą zadebiutował producent zabawek Fisher-Price®. Celem akcji jest ukazanie świata takim, jakim widzą go dzieci, z dozą optymizmu i humoru, jednocześnie zachęcając dorosłych do odkrywania radości ze wspólnej zabawy z dziećmi.

Rozpoczęcie kampanii zbiega się z pierwszą odsłoną badań naukowych na temat pozytywnego wpływu zabawy z dziećmi na rodziców i dziadków, przeprowadzonych przez dr Jacqueline Harding z University of Middlesex w Wielkiej Brytanii.

Dr Harding, która zapoznała się z ponad setką artykułów naukowych z zakresu neurologii i psychologii behawioralnej, stwierdza, że ​​czas zabawy powinien być postrzegany jako „antidotum” na stres dorosłych.

– Istnieje mnóstwo badań dotyczących istoty wartości zabawy dla dzieci, ale wciąż niewiele wiemy o pozytywnych skutkach zabawy dla dorosłych. Analizując badania naukowe w różnych dziedzinach związanych z zabawą, zaczynamy zdawać sobie sprawę, że dorośli mogą czerpać z niej ogromne korzyści, takie jak obniżenie poziomu hormonów stresu czy zwiększenie dobrego samopoczucia. Starszym pokoleniom aktywna zabawa może pomóc w zapobieganiu pogorszenia funkcji poznawczych, które postępują z wiekiem. A wszystko to przez zabawę – tłumaczy Harding.

Kampania „Bądźmy dziećmi” obejmuje serię spotów wideo, działania social media oraz współprace z influencerami, w których ukazane zostały ulubione zabawki Fisher-Price® na przestrzeni 90. lat. W filmie możemy również usłyszeć 60-sekundowy manifest marki w wykonaniu aktora Johna Goodmana. Goodman został przedstawiony jako klasyczny rolnik z kolekcji Little People®, spacerujący wśród postaci inspirowanych kultowymi zabawkami Fisher-Price®, takimi jak Telefonik dla Gadułki czy uwielbiany przez dzieci Szczeniaczek Uczniaczek. Dodatkowe spoty skupiają się na konkretnych produktach i przedstawiają magię tego, co dziecko widzi i czuje podczas zabawy.

Kampania rusza w Polsce z końcem lutego i potrwa do końca 2020 roku. Działania wspierające to między innymi kampania TV, działania social media i współpraca z ambasadorami marki.

Więcej o marce Fisher-Price® można znaleźć na stronie www oraz w serwisach Facebook i YouTube:
www.fisher-price.com/pl
https://www.youtube.com/user/fisherpricebrand
https://www.facebook.com/FisherPricePolska?fref=ts

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Wykryto blokadę reklam!!!

Wykryliśmy, że używasz rozszerzeń do blokowania reklam. Prosimy, wesprzyj nas, wyłączając blokadę reklam.

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock