Wystawa targowa Fashion for Kids
Premierowa wystawa organizowana w formule Bussines to Bussines odbędzie się od 28 do 29 czerwca w Targach Kielce. Organizatorzy oprócz ciekawej oferty targowej przygotowali wiele atrakcji, m.in. wykłady, warsztaty i pokazy mody z udziałem dzieci.
Moda dziecięca doskonale wpisuje się w powszechne trendy, dlatego też z roku na rok rośnie jej rynkowe zapotrzebowanie, a co za tym idzie – sprzedaż. W ciągu kilku ostatnich lat moda dla najmłodszych przeszłą ogromną metamorfozę. Na krajowym rynku jest wiele ciekawych marek szyjących doskonałe ubrania pod względem jakości i designu. Polska jakość wielokrotnie doceniana jest przez świat mody i zagranicznych klientów, którzy szukają w kraju nad Wisłą biznesowych partnerów. Organizatorzy Fashion for Kids wychodząc naprzeciw potrzebom producentów organizują wystawę dla tej, wyspecjalizowanej gałęzi branży dziecięcej.
Wystawa w międzynarodowym stylu i pokazy mody
Udział w Fashion for Kids zadeklarowały firmy z kilku krajów Europy i Turcji. Obok polskich wystawców w Targach Kielce pojawią się popularne marki, m.in. z Włoch, Hiszpanii, Danii, Francji czy Wielkiej Brytanii. Zaprezentują one kolekcje ubranek dla dzieci w różnym wieku: od noworodka po nastolatka. Nie zabraknie nakryć głowy, stroi kąpielowych, designerskich rozwiązań czy odzieży okazjonalnej. Oprócz konfekcji, będzie obuwie oraz akcesoria, w tym ozdoby do włosów, torebki, plecaki i biżuteria. Co więcej, na stoiskach wystawców pokazywane będą przeróżne wyroby włókiennicze: od kocyków, poduszek, przez otulacze, aż po pościele w najmodniejsze wzory.
Poszczególne kolekcje zostaną pokazane na wybiegu przez małych modeli – pokazy mody będą trwać przez dwa dni targów.
Influencerzy i projektanci w Targach Kielce
Fashion for Kids to okazja dla influencerów do spotkania z przedstawicielami marek tworzących dla dzieci. Do udziału w wydarzeniu zaproszono blogerów, youtuberów oraz wszystkich tych, którzy prowadzą dobrze notowane profile w mediach społecznościowych dotyczące mody dziecięcej. Ich przyjazd zaplanowany jest drugiego dnia targów Fashion for Kids. W czasie spotkań z wystawcami, influencerzy będą mieli okazję do zapoznania się z premierowymi kolekcjami oraz do nawiązania współpracy.
Na Targach Kontraktacyjnych Odzieży i Tekstyliów Dziecięcych nie zabraknie mediów opiniotwórczych i branżowych. Swoje miejsce odnajdą także projektanci i designerzy.
Spotkania i warsztaty
Nowa wystawa ma także wymiar edukacyjny i jest doskonałą okazją do wymiany cennych doświadczeń z najlepszymi specjalistami w branży. Podczas warsztatów i wykładów będzie mowa m.in.
o docieraniu do konsumentów detalicznych przez sklepy z odzieżą dziecięcą, czym jest Visual Merchandising i jak go zastosować, aby przynosił zamierzony skutek, jak wejść na rynek odzieży dziecięcej w Rosji oraz czy więcej towaru w sklepie oznacza więcej pieniędzy.
Bez wątpienia Fashion for Kids to jedyne w swoim rodzaju wydarzenie, które ma być platformą do wymiany cennych doświadczeń pomiędzy specjalistami z szeroko pojętej branży tekstylnej.