Viki Gabor ambasadorką LEGO
Viki Gabor, nastoletnia piosenkarka i zwyciężczyni 17. edycji konkursu piosenki Eurowizja Junior, nawiązała współpracę z LEGO i została ambasadorką marki. W pierwszym etapie działania młodej artystki związane będą z tegoroczną nowością od LEGO – serią DOTS, będącą kreatywną propozycją dla dzieci i młodzieży, które lubią tworzyć i chcą wyrażać siebie na różne sposoby.
LEGO to marka, która wspiera młodsze i starsze dzieci w rozwijaniu zainteresowań i kreatywności, a także zachęca je, aby śmiało pokazywały się światu i prezentowały swoje umiejętności i zdolności. Dlatego właśnie do współpracy została zaproszona artystka, która od najmłodszych lat rozwija swoją pasję.
Głos młodego pokolenia
Viki Gabor to utalentowana piosenkarka, która zdobyła popularność w drugiej edycji programu The Voice of Kids w 2018 roku, docierając do finału. Rok później zwyciężyła w 17. Eurowizji Junior, dzięki czemu stała się rozpoznawalna nie tylko w Polsce, ale i za granicą. W tym roku Viki Gabor nie zwalnia tempa. Piosenkarka wydała 5 singli i wszystkie znajdą się na jej debiutanckiej płycie, która premierę będzie mieć już 4 września. Jako głos młodego pokolenia i jedna z najchętniej słuchanych artystek wśród dzieci i młodzieży, Viki Gabor nawiązała współpracę z firmą LEGO, dla której bardzo ważne jest wspieranie swoich miłośników w rozwijaniu zainteresowań.
Wyraź siebie
Jednym z głównych priorytetów marki LEGO jest inspirowanie do wyrażania siebie poprzez swoje pasje. Dokładnie tak, jak robi to Viki Gabor, która pomimo młodego wieku nie boi się robić tego, co kocha. Chcąc zachęcić dzieci i młodzież do odkrywania siebie i poszukiwania zainteresowań, LEGO na początku tego roku zaprezentowało światu nową serię – DOTS by LEGO, składającą się z bransoletek oraz akcesoriów do wystroju wnętrz, takich jak ramki na zdjęcia czy stojaki na biżuterię. Za pomocą kolorowych elementów można je przyozdabiać na wiele różnych sposobów. Jest to nowy rodzaj zabawy, który poprzez kreatywność pozwala na wszechstronny rozwój, w tym poszukiwanie pasji, a także daje możliwość wyrażania siebie.
Kreatywny powrót do szkoły
Już niebawem w ramach kampanii „Back to School” LEGO będzie promować produkty z serii DOTS. Tym razem będą to elementy wystroju wnętrz. Wszystkie informacje zarówno o kampanii, jak i o współpracy z Viki Gabor będzie można znaleźć w kanałach mediów społecznościowych LEGO – na Instagramie (@legopoland_official) i Facebooku (LEGO).