Charytatywne Misie Pepco w nowej odsłonie_grafika 1

Charytatywne Misie Pepco w nowej odsłonie. Kupując – pomagasz!

Charytatywne Misie Pepco wracają w nowej, wiosennej odsłonie. Każdy zakupiony pluszak to nie tylko miły prezent, ale także realna pomoc dla dzieci i młodzieży. 100% zysków ze sprzedaży misiów wspiera lokalne organizacje charytatywne w 12 krajach w Europie.

Moda i dobroczynność idą w parze

Wiosna w Pepco to czas modowych zmian i uwielbiane przez klientów Charytatywne Misie również prezentują zupełnie nowy look. W tym sezonie pluszowa para ubrana jest w charakterystyczne zestawy inspirowane motywami marynistycznymi: sukienkę lub koszulę w ponadczasowe biało-błękitne paski wzbogacone wzorami rozgwiazd i statków, które dodają uroku stylizacjom. Te wyjątkowe zabawki nie tylko od lat przynoszą radość dzieciom, ale także 100% zysków z ich sprzedaży Pepco przeznacza na cele dobroczynne i realizację projektów skierowanych do dzieci i młodzieży.
Historia charytatywnych misiów zaczęła się w 2018 roku w Polsce, a dziś są one obecne na 12 rynkach: Słowacji, Węgrzech, Rumunii, Czechach, Bułgarii, Chorwacji, Serbii, Litwie, Hiszpanii, Niemczech, Włoszech i oczywiście w Polsce. Pepco wypuściło już wiele kolekcji misiów, w tym:

  • edycję inspirowaną rysunkami dzieci z Towarzystwa Przyjaciół Dzieci, na podstawie których zostały zaprojektowane ubranka misiów,
  • edycję nawiązującą do ukraińskich motywów ludowych, wspierającą projekt „Przystanie Świętego Mikołaja” dla dzieci z Ukrainy,
  • kolekcję sportową z misiami w strojach tenisistki i piłkarza.

Popularność pluszaków rośnie, a z każdą kolejną edycją udaje się pomagać na coraz większą skalę. Tylko w 2024 roku sieć sprzedała ponad 193 tysiące misiów, przekazując zysk ze sprzedaży na wsparcie projektów kilkunastu partnerskich organizacji społecznych z Europy.

Jak pomagają Charytatywne Misie?

Każdy, kto zdecyduje się na zakup misia, staje się częścią pięknej misji pomagania. Środki trafiają do lokalnych organizacji pozarządowych, które wspierają dzieci i młodzież w różnych aspektach życia – od edukacji, przez wsparcie psychologiczne, aż po rozwój pasji i talentów.
W Polsce środki ze sprzedaży misiów przekazywane są Fundacji Świętego Mikołaja, która pomaga najmłodszym rozwijać talenty i spełniać ich marzenia. W bieżącym roku szkolnym ponad 700 tysięcy złotych z darowizny przekazanej Fundacji przez Pepco zostało przeznaczonych na stypendia edukacyjne dla zdolnych uczniów z niezamożnych rodzin.

Charytatywne Misie Pepco w nowej odsłonie_grafika 2

Stypendyści programu podkreślają, jak ważna jest dla nich ta pomoc:
„To bardzo szlachetna inicjatywa i głęboko wierzę, że każdego Darczyńcę spotka tyle dobra, ile mnie przez ten wspaniały rok szkolny”.
„Dzięki środkom stypendialnym mogłem rozwinąć skrzydła. Dzieciom z orzeczeniami jest ciężej brnąć do przodu. Jeżeli ktoś wyciąga rękę, albo popchnie, to robi się lżej. Nie liczy się to, ile posiadasz, ale ile dajesz innym i jak się z nimi dzielisz”.
Charytatywnym Misiom Pepco nie sposób się oprzeć – są słodkie i niosą ze sobą wielką moc pomagania. To idealny prezent, ale też symbol codziennej troski o innych.
„Charytatywne Misie Pepco od lat łączą radość dzielenia się z naszą misją niesienia pomocy. Dzięki wsparciu naszych klientów ta wyjątkowa inicjatywa realnie zmienia życie dzieci i młodzieży w wielu krajach Europy. Każdy zakup misia to wyraz dobroci, który przekłada się na konkretne działania – fundowanie stypendiów, pomoc edukacyjną oraz rozwój talentów i pasji młodych ludzi. Wspólnie dajemy im szansę na lepszą przyszłość!” – mówi Kasia Wilczewska, Head of Corporate Communication, Pepco.

Współpraca reklamowa

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Wykryto blokadę reklam!!!

Wykryliśmy, że używasz rozszerzeń do blokowania reklam. Prosimy, wesprzyj nas, wyłączając blokadę reklam.

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO