Na stronie dobra-mama.pl mogą występować wpisy o charakterze reklamowym.

Badabulle wchodzi do Polski

Zabawki dla dziecka

Marka Badabulle istnieje już od dziecięciu lat. Przez ten czas zaskarbiła sobie zaufanie rodziców, którzy docenili nie tylko wspaniały design produktów i ich jakość, ale także bezpieczeństwo i zaawansowanie technologiczne.

Obecnie marka wchodzi na polski rynek. W ofercie firmy znajdują się różnorodne produkty dla niemowląt m.in. bujaczki, podgrzewacze do mleka, akcesoria do kąpieli i wiele więcej. Oficjalnym dystrybutorem marki Badabulle na polskim rynku jest firma ABC Kid.

Produkty Badabulle podzielone są na pięć kategorii: posiłki, kąpiel, wypoczynek, bezpieczeństwo i poza domem. W każdej z nich znajdują się wysokiej jakości produkty, które są w pełni bezpieczne dla malucha i wspomagają jego prawidłowy rozwój; w ofercie firmy znajduje się ich w sumie ponad 200. Firma opatentowała jak dotąd dwa innowacyjne produkty.

Zgodnie z filozofią marki, nikt lepiej niż rodzic nie zna potrzeb swojego dziecka. Dlatego właśnie współpraca z rodzicami jest tutaj kluczowa. Ciągły rozwój to konieczność, dlatego aż 1 milion euro rocznie firma przeznacza na innowacje. Wszystkie produkty mogą poszczycić się spełnianiem wszelkich europejskich norm bezpieczeństwa.

Sukces marki Badabulle tkwi w otwartości i partnerskim podejściu do współpracy z rodzicami. Są oni zapraszani do testowania prototypów, do dzielenia się uwagami podczas dni otwartych oraz do wymiany opinii.

Szeroki asortyment to kolejny plus marki Badabulle. Rodzic może nabyć praktycznie wszystko czego w różnych sytuacjach potrzebuje jego dziecko w jednym miejscu od jednej sprawdzonej firmy. Badabulle to absolutnie topowa marka m.in we Francji, a tam jak nigdzie indziej ceni się zarówno dobry styl i design, jak i komfort i bezpieczeństwo. To ostatnie jest szczególnie ważne, bo chodzi przecież o najmłodszych. Jestem przekonana, że także w Polsce brand ten przyjmie się równie dobrze. Poważne traktowanie współpracy z rodzicami przy projektowaniu produktów to świetna strategia, dlatego jestem spokojna o losy Badabulle na naszym rynku. Cieszę się, że jako ABC Kid możemy być dystrybutorem tak znakomitej marki – mówi Karina Opalińska General Manager z firmy ABC Kid, dystrybutor marki Badabulle na Polskę.

Dziesiąte urodziny marki można potraktować symbolicznie, jako znak tego, że firma dynamicznie się rozwija  i wchodzi w roku swojego jubileuszu właśnie do Polski. Z pewnością rodzice docenią niezrównaną jakość i przemyślany design tych wyjątkowych produktów.

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Wykryto blokadę reklam!!!

Wykryliśmy, że używasz rozszerzeń do blokowania reklam. Prosimy, wesprzyj nas, wyłączając blokadę reklam.

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO