Polska marka Wiola Wołczyńska przedstawia nową kolekcję biżuterii oraz limitowane modele torebek. Kampania inspirowana kadrami z filmów z lat 90-tych na pierwszym planie stawia kobietę, jej charyzmę oraz pewność siebie, opowiadając o modowych dodatkach jak o sztuce, którą nosimy na co dzień.

– Czy sztuka powinna być do codziennego użytku czy wręcz przeciwnie, zamknięta w gablotach, bez możliwości obcowania z nią? – pyta projektantka Wiola Wołczyńska.

Kolekcje biżuterii oraz skórzanych akcesoriów Wioli Wołczyńskiej od ponad 2 lat swoją główną inspirację czerpią ze sztuki. Tym razem są to kadry filmów z lat 90-tych, w których główna bohaterka jest na pierwszym planie i przyciąga uwagę. Jest nieco przerysowana, ale emanuje naturalnymi, prawdziwymi emocjami. Czuć jej charyzmę i pewność siebie.

– Sztuka to pasja codziennego tworzenia. To dzielenie się z odbiorcą emocjami, estetyką, miłością do piękna. Moim zadaniem jako projektantki jest przełożenie jej na rzeczy, które będziemy nosić na co dzień – mówi Wiola Wołczyńska.

W nowej kolekcji biżuterii znajdziemy m.in. koła i kule, czyli ulubione figury projektantki marki, osadzone w trendach lat 90-tych, podwójne nausznice z pereł nawleczonych na pozłacany drut oraz choker z pereł i szklanych kulek. Nowości pojawiły się również w linii Modul, w której wzory są wykonane i gięte z różnych grubości srebrnych drutów. W kolekcji pojawił się również wyginany pierścień z grubego drutu ze srebra, który można nosić na palcach dwa sposoby lub na uchu, jako nausznicę. Biżuteria powstaje ze srebra oraz srebra pozłacanego.

– Te minimalistyczne dodatki przejmują rolę główną w każdej stylizacji. Są jak bohaterka naszego filmu, przyciągają uwagę prostą formą. To klasyka, która opiera się na rzemiośle, klarownych formach i oszczędnych zdobieniach, przez co daje ogromne możliwości wyrażania siebie – mówi Wiola Wołczyńska.

W tym sezonie projektantka przedstawia również limitowane dwa modele torebek wykonanych z najlepszej jakości skóry bydlęcej – szarą z kroplą szałwii w kształcie prostokąta oraz kremowo-pudrowy półksiężyc. Zdaniem Wioli wnętrze torebki jest świątynią jej właścicielki, dlatego musi być również pięknie wykonane i sprawiać przyjemność. W nowych projektach dopełnione jest szałwiową podszewką.

Marka Wiola Wołczyńska od lat współpracuje tylko z polskimi rzemieślnikami. Każdy model biżuterii czy skórzanych akcesoriów wykonany jest ręcznie, z precyzją i dbałością o najmniejszy detal. Podstawą jest najwyższa jakość materiałów i wykonania, bo dzięki niej projekty polskiej projektantki można nosić przed wiele lat.

Nowa kolekcja biżuterii i torebek Wioli Wołczyńskiej jest dostępna w sklepie marki na www.wiolawolczynska.pl.

Kampanię „Sztuka na co dzień” przygotowali:
fotograf – Paweł Wyląg
modelki – Beata & Magda / Selective Managment
makijaż i włosy – Aneta Paciorek
stylizacja – Joanna Opińska
set design – Ake Zorn.