Na stronie dobra-mama.pl mogą występować wpisy o charakterze reklamowym.

Sztuka na co dzień – Nowa kolekcja Wioli Wołczyńskiej

Polska marka Wiola Wołczyńska przedstawia nową kolekcję biżuterii oraz limitowane modele torebek. Kampania inspirowana kadrami z filmów z lat 90-tych na pierwszym planie stawia kobietę, jej charyzmę oraz pewność siebie, opowiadając o modowych dodatkach jak o sztuce, którą nosimy na co dzień.

– Czy sztuka powinna być do codziennego użytku czy wręcz przeciwnie, zamknięta w gablotach, bez możliwości obcowania z nią? – pyta projektantka Wiola Wołczyńska.

Kolekcje biżuterii oraz skórzanych akcesoriów Wioli Wołczyńskiej od ponad 2 lat swoją główną inspirację czerpią ze sztuki. Tym razem są to kadry filmów z lat 90-tych, w których główna bohaterka jest na pierwszym planie i przyciąga uwagę. Jest nieco przerysowana, ale emanuje naturalnymi, prawdziwymi emocjami. Czuć jej charyzmę i pewność siebie.

– Sztuka to pasja codziennego tworzenia. To dzielenie się z odbiorcą emocjami, estetyką, miłością do piękna. Moim zadaniem jako projektantki jest przełożenie jej na rzeczy, które będziemy nosić na co dzień – mówi Wiola Wołczyńska.

W nowej kolekcji biżuterii znajdziemy m.in. koła i kule, czyli ulubione figury projektantki marki, osadzone w trendach lat 90-tych, podwójne nausznice z pereł nawleczonych na pozłacany drut oraz choker z pereł i szklanych kulek. Nowości pojawiły się również w linii Modul, w której wzory są wykonane i gięte z różnych grubości srebrnych drutów. W kolekcji pojawił się również wyginany pierścień z grubego drutu ze srebra, który można nosić na palcach dwa sposoby lub na uchu, jako nausznicę. Biżuteria powstaje ze srebra oraz srebra pozłacanego.

– Te minimalistyczne dodatki przejmują rolę główną w każdej stylizacji. Są jak bohaterka naszego filmu, przyciągają uwagę prostą formą. To klasyka, która opiera się na rzemiośle, klarownych formach i oszczędnych zdobieniach, przez co daje ogromne możliwości wyrażania siebie – mówi Wiola Wołczyńska.

W tym sezonie projektantka przedstawia również limitowane dwa modele torebek wykonanych z najlepszej jakości skóry bydlęcej – szarą z kroplą szałwii w kształcie prostokąta oraz kremowo-pudrowy półksiężyc. Zdaniem Wioli wnętrze torebki jest świątynią jej właścicielki, dlatego musi być również pięknie wykonane i sprawiać przyjemność. W nowych projektach dopełnione jest szałwiową podszewką.

Marka Wiola Wołczyńska od lat współpracuje tylko z polskimi rzemieślnikami. Każdy model biżuterii czy skórzanych akcesoriów wykonany jest ręcznie, z precyzją i dbałością o najmniejszy detal. Podstawą jest najwyższa jakość materiałów i wykonania, bo dzięki niej projekty polskiej projektantki można nosić przed wiele lat.

Nowa kolekcja biżuterii i torebek Wioli Wołczyńskiej jest dostępna w sklepie marki na www.wiolawolczynska.pl.

Kampanię „Sztuka na co dzień” przygotowali:
fotograf – Paweł Wyląg
modelki – Beata & Magda / Selective Managment
makijaż i włosy – Aneta Paciorek
stylizacja – Joanna Opińska
set design – Ake Zorn.

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Wykryto blokadę reklam!!!

Wykryliśmy, że używasz rozszerzeń do blokowania reklam. Prosimy, wesprzyj nas, wyłączając blokadę reklam.

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock