Na stronie dobra-mama.pl mogą występować wpisy o charakterze reklamowym.

Takich targów jeszcze nie było! Kielecki KIDS’ TIME wielkim festiwalem branży dziecięcej

Wystawa pod znakiem rekordów – tak w wielkim skrócie opisać można tegoroczne, VIII Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS’ TIME. Największa w historii liczba wystawców i zwiedzających, siedem wypełnionych po brzegi hal wystawienniczych i mnóstwo nowości od producentów z całego świata, to dowód na rosnące znaczenie tej imprezy na mapie międzynarodowych wydarzeń tego sektora.

Minione targi KIDS’ TIME zapiszą się w historii Targów Kielce, jako niezwykle udane. Wystawa, która odbywała się od 23 do 25 lutego 2017, zgromadziła 474 firmy z 17 krajów świata, takich jak: Belgia, Chiny, Chorwacja, Czechy, Hiszpania, Holandia, Litwa, Łotwa, Niemcy, Polska, Rosja, Ukraina, USA, Szwecja, Słowacja, Turcja i Wielka Brytania. Wydarzenie, o łącznej powierzchni 16 292 mkw, zajęło wszystkie 7 hal kieleckiego ośrodka wystawienniczo – kongresowego. Ofertę producentów i dystrybutorów: wózków, fotelików samochodowych, zabawek, mebli, tekstyliów i artykułów dziecięcych obejrzało blisko 7000 branżowych zwiedzających.

Światowi eksperci na KIDS’ TIME

Tradycyjnie, w ramach targów KIDS’ TIME odbyły się spotkania z polskimi i zagranicznymi specjalistami sektora branży dziecięcej i marketingu. O kierunkach rozwoju na rynku zabawek i artykułów dla dzieci opowiadała między innymi Reyne Rice.
– Eko zabawki to jeden z głównych trendów, który króluje obecnie w branży dziecięcej. Zdecydowanie widać go również podczas KIDS’ TIME. Na stoiskach możemy zobaczyć zabawki z recyklingu, drewniane, czy biodegradowalne. Ten sam trend widać w sektorze artykułów dziecięcych – mówiła w czasie swojej prelekcji trendsetterka z Nowego Jorku.
O tym, jak sklepy mogą wykorzystać trendy zakupowe, mówiła dr Maria Costa z hiszpańskiego Instytutu AIJU. Jej tegoroczne wystąpienie było kontynuacją prezentowanych do tej pory podczas KIDS’ TIME, wyników badań, dotyczących preferencji zakupowych rodziców. Tematyka konferencji obejmowała także logistykę w sklepach internetowych, bezpieczeństwo zabawek oraz trendy i narzędzia sprzedażowe.
Udział w targach wzięli również przedstawiciele międzynarodowych stowarzyszeń: Baby Care Magazines International i International Toy Trade Magazine Association.

KIDS’ TIME z gwiazdorską obsadą

Aż 75 procent wypadków z udziałem dzieci ma miejsce w domu – dowodzą wyniki najnowszych badań Polskiego Instytutu Badań i Innowacji. Tylko jedna trzecia rodziców kupujących wózek bierze pod uwagę atesty bezpieczeństwa. A ponad połowa opiekunów daje dzieciom jedzenie i picie w trakcie podróży. Codzienne zagrożenia i bezpieczeństwo dzieci było wiodącym tematem konferencji prasowej, zorganizowanej przez firmę Marko – partnera strategicznego targów KIDS’ TIME. Podczas eventu, o bezpieczeństwie produktów dziecięcych opowiadały gwiazdy telewizji: aktor Marcin Mroczek – tata rocznego synka, dziennikarka Beata Sadowska – mama dwóch urwisów i Paweł Zawitkowski, fizjoterapeuta dziecięcy, znany między innymi ze stacji TVN.

Rosyjskie rynki kuszą polskich producentów

Już po raz drugi, w programie KIDS’ TIME znalazł się polsko – rosyjski okrągły stół. Wydarzenie, w którym udział wzięły zarówno delegacje z Rosji i Białorusi oraz przedsiębiorcy z Polski, przybliżyło specyfikę rynku rosyjskiego. W ramach spotkania omówiono między innymi trendy marketingowe na Wschodzie.
– Internet wpływa na świadomość kupujących. Zakupów dokonuje konsument wychowany w dobie cyfryzacji, a głównym hasłem, które wpływa na marketing na rynku rosyjskim jest kreatywność – mówiła podczas prelekcji „Przegląd rynku rosyjskiego artykułów dziecięcych”, Ekaterina Migol z GFK.

Siła w blogosferze

Tegoroczne targi były również okazją do organizacji drugiego spotkania blogerek parentingowych z przedstawicielami branży dziecięcej. Aż 31 blogerek z całej Polski przyjechało do Kielc, by zobaczyć największe targi dziecięce w Europie Środkowo – Wschodniej i nawiązać nowe współprace. W czasie spotkań z wystawcami, zapoznały się z najnowszą ofertą produktową firm branży dziecięcej oraz ich rynkowymi hitami.
– Targi KIDS’ TIME to najlepsze miejsce w Polsce, by zobaczyć mnóstwo nowości w jednym miejscu. Dla mnie to bardzo ważna impreza, którą odwiedzam już trzeci raz. Wystawa jest imponująca, z roku na rok coraz większa. Nie wyobrażam sobie, że mogłoby mnie na niej zabraknąć – mówiła w czasie wystawy Maria Górecka, autorka bloga Mamy Gadżety.

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Wykryto blokadę reklam!!!

Wykryliśmy, że używasz rozszerzeń do blokowania reklam. Prosimy, wesprzyj nas, wyłączając blokadę reklam.

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock