Na stronie dobra-mama.pl mogą występować wpisy o charakterze reklamowym.

Karm z Neno – kampania edukacyjna z okazji Światowego Tygodnia Karmienia Piersią

W 1990 UNICEF ustanowił Światowy Tydzień Karmienia Piersią, w którym przyjęto deklarację zasad ochrony i wspierania idei karmienia naturalnego. Do programu przystąpiło aż 120 państw, w tym Polska. Założenie jest proste i najbardziej naturalne – edukacja i promowanie karmienia piersią, w celu zapewnienia prawidłowego rozwoju dziecka i zdrowia Mamy.

Marka Neno, działająca na rynku od niespełna roku, w 2021 będzie obchodziła swój pierwszy Światowy Tydzień Karmienia Piersią! Mimo stosunkowo krótkiej obecności w branży parentingowej, marka już cieszy się ogromnym zaufaniem wśród Mam. Najlepszym dowodem na to jest wyróżnienie Laurem Konsumenta w Kategorii Odkrycie Roku 2021. Jak wyjaśnia Marcin Trojan, dyrektor generalny marki Neno — Sprzedaż nigdy nie była dla nas celem samym w sobie i właśnie w tym tkwi nasz sukces. Poprzez nasze produkty chcemy wspierać i edukować młode mamy. Jesteśmy autentyczni w naszych działaniach i to się sprawdza. Sam jestem ojcem dwóch córek: zarówno Hania jak i Marysia były karmione piersią przez ich mamę aż do drugiego roku życia. To wspaniałe doświadczenie!

Twórcy marki stawiają na edukację i poszerzanie świadomości społeczeństwa, dlatego chętnie podejmują rozmaite inicjatywy propagujące laktację. Z okazji przypadającego na początek sierpnia Tygodnia Karmienia Piersią, marka przygotowała specjalną kampanie edukacyjną pod nazwą: Karm z Neno. Przez 7 kolejnych dni – począwszy od 1 sierpnia, Rodzice będą mogli liczyć na garść merytorycznych treści dotyczących laktacji. Neno pragnie wyjaśniać wątpliwości i obalać mity dotyczące karmienia piersią. Wszystko to przy wsparciu profesjonalistów – położnych oraz doradców laktacyjnych.

W całą kampanię włącza się również ambasadorka Maja Hyży — mama trójki dzieci i propagatorka długiego karmienia piersią: — Chciałabym, żeby kobiety czuły się komfortowo, karmiąc swoje dzieci w miejscach publicznych. W tym zakresie mamy jeszcze sporo do zrobienia jako społeczeństwo. Ja na szczęście nie doświadczyłam żadnych nieprzyjemnych komentarzy związanych z karmieniem moich dzieci, jednak wyobrażam sobie, jakie to musi być krzywdzące i bolesne. Laktacja to jedno z najcudowniejszych doświadczeń macierzyństwa, dlatego całym sercem wspieram kampanie takie jak Karm z Neno. Edukujmy, wspierajmy i karmmy nasze maleństwa najdłużej jak się tylko da!

Akcja będzie odbywała się za pośrednictwem mediów społecznościowych i potrwa do 7 sierpnia. Warto śledzić wydarzenie, gdyż poza treściami merytorycznymi na uczestników będą czekały atrakcyjne kody zniżkowe na produkty: każdy dzień to rabat na inny produkt.

Więcej informacji już niebawem pojawi się na profilu neno_polska na Instagramie.

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Wykryto blokadę reklam!!!

Wykryliśmy, że używasz rozszerzeń do blokowania reklam. Prosimy, wesprzyj nas, wyłączając blokadę reklam.

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock